Het heilige huisje dat je uitrolt in je hele online en offline communicatie. Als het ware een houvast of roadbook waarmee je aan de slag gaat.
Het belang van een goede huisstijl is onmiskenbaar. Je bouwt zo mee aan je merkidentiteit en herkenbaarheid. De herhaling van deze communicatie ondersteunt de zichtbaarheid van je product of dienst.
Een overtuigende en heldere visuele presentatie van je product of dienst is een garantie op succes. Ons designteam zorgt ervoor dat de eigenheid van de onderneming positief uitstraalt en herkenbaar is voor de klant.
Het beoogde resultaat is het vertrouwen dat de klant je schenkt in de:
Het concept dat je uitdraagt moet hiervoor herkenbaar zijn en voldoende onderscheiden ten opzichte van je concullega’s. Ons team zorgt ervoor dat je er ruim voldoende uitspringt om top-of-mind te zijn en te blijven.
Uiteraard betrekken we je in dit creatief proces dat gebaseerd is op meerdere iteraties. Het is uiterst belangrijk dat de huisstijl en het concept de hele lading dekken en je terug kan vinden in het concept zodat je dit morgen kan uitdragen.
Het concept dient immers consistent te worden toegepast in elke vorm van visuele communicatie, offline en online.
Herkenbaarheid ondersteunt de verkoop en wekt vertrouwen op omdat de klant weet wat die mag verwachten.
Voor bestaande producten, diensten en concepten is het aangewezen om regelmatig te onderzoeken of je niet aan Re-Branding toe bent om diverse redenen:
Indien Re-Branding overwogen wordt is het geraadzaam dit weloverwogen te realiseren en de noden van de nieuwe te bereiken doelgroep af te toetsten met de noden van de huidige klanten.
De merkidentiteit aanpakken kan resulteren in een nieuwe (merk)naam, logo of huisstijl. Een frissere en moderne uitstraling geven werkt! Het is bovendien het ideale moment om je klantbelofte te hernieuwen en de focus terug op je bedrijf, product of dienst te vestigen. Een goede Re-Branding zal altijd resulteren in een stijging van de verkoop.