Een heldere communicatie = garantie op succes

Een overtuigende en heldere visuele presentatie van je product of dienst is een garantie op succes. Ons designteam zorgt ervoor dat de eigenheid van de onderneming positief uitstraalt en herkenbaar is voor de klant.

Het beoogde resultaat is het vertrouwen dat de klant je schenkt in de:

  • identiteit van de onderneming
  • reflectie van de normen en waarden waar je voor staat
  • producten en diensten die je maakt

Het concept dat je uitdraagt moet hiervoor herkenbaar zijn en voldoende onderscheiden ten opzichte van je concullega’s. Ons team zorgt ervoor dat je er ruim voldoende uitspringt om top-of-mind te zijn en te blijven.

Realisatie van de huisstijl

Uiteraard betrekken we je in dit creatief proces dat gebaseerd is op meerdere iteraties. Het is uiterst belangrijk dat de huisstijl en het concept de hele lading dekken en je terug kan vinden in het concept zodat je dit morgen kan uitdragen.

'Herhaling helpt, herkenbaarheid wekt vertrouwen'

Het concept dient immers consistent te worden toegepast in elke vorm van visuele communicatie, offline en online.

  • flyers en brochures
  • advertenties
  • etiketten, banners,beachflags
  • verpakking
  • website
  • webshop,… tot zelfs de email handtekening dient te worden uitgewerkt in dezelfde huisstijl of look en feel.

Herkenbaarheid ondersteunt de verkoop en wekt vertrouwen op omdat de klant weet wat die mag verwachten.

Re-Branding

Voor bestaande producten, diensten en concepten is het aangewezen om regelmatig te onderzoeken of je niet aan Re-Branding toe bent om diverse redenen:

  • terug top-of-mind komen
  • toegenomen concurrentie waardoor je je verhaal moet aanpassen of uitbreiden
  • het benaderen van een nieuwe doelgroep
  • fusie, overname
  • lancering van een nieuwe business strategie
  • lancering van een nieuw innovatief strategisch concept

Indien Re-Branding overwogen wordt is het geraadzaam dit weloverwogen te realiseren en de noden van de nieuwe te bereiken doelgroep af te toetsten met de noden van de huidige klanten.

De merkidentiteit aanpakken kan resulteren in een nieuwe (merk)naam, logo of huisstijl. Een frissere en moderne uitstraling geven werkt! Het is bovendien het ideale moment om je klantbelofte te hernieuwen en de focus terug op je bedrijf, product of dienst te vestigen. Een goede Re-Branding zal altijd resulteren in een stijging van de verkoop.

Onze referenties voor Huisstijl